Menin keskiviikkona neuletapaamiseen huolettomana, olin käynyt PiikkoPirrassa ostamassa testikäyttöön 100g Merino Blendiä ajatuksella että niistä tulisi Highland Scottische kilt hose-sukat Folk socks-kirjasta. Koska olen minä, en halunnut harmaita sukkia vaan tein pirteämmän värivalinnan:

669757.jpg
Eli kohtalaisen pinkit kilttisukat on tulossa :D

Kävelin sitten kohti kerttua ja ajattelin poiketa UFF:lla, olin irkissä kuullut että joku sieltä oli ostanut lankaa. Ja siellä oli 7 eurolla pussillinen ohutta lankaa joka vaikuttaa villa-mohairsekoitteelta.
669758.jpg

Piti soittaa kotiin vaimolle että saanko ostaa ne langat, ne huuteli kovasti haluavansa tulla mukaani ja että huiviksi tahtovat neuloutua. Laika antoi luvan kysyttyään että oliko kauppa mielestäni hyvä. Totesin että on, pussissa oli 300g ohutta lankaa josta tulee varmaan kaksikin huivia. Joten eikun kassalle.

Eilen käytiin kirpputorilla ja tutkailin sillä silmällä josko olisi lankaa. Olin jo tehnyt itseni kanssa diilin etten osta mitään lankaa hetkeen, että helsingistä sitten ostan sukkalankaa. Ja että ms3:ta varten sitä merinosilkkiä saan ostaa. Sitten siellä on eräässä loossissa lankaa. Ensin näin epämääräisiä keriä mutta sitten bongattiin nämä
669756.jpg
Kaksi kerittyä vyyhtiä, 400g lankaa pussissa olleen lapun mukaan. Lanka on keritty kaksinkertaisena on tosi ohutta villaa.  Ihan kaikki 4 euroa maksoi nämä ja katsoin laikaa anovasti ja sain ostaa pussin <3 Mutta nyt _oikeasti_ ei osteta lankaa hetkeen. On sen verran lankaa kaapissa ja projekteja kesken että ei ole tarvetta. Ellei sitten tietty taas tule vastaan jotain tosi hyvää tarjousta :P