Löysin ratkaisun ongelmaani mitä teen siitä Sandnesin soft mohairista mitä on 200g. Siitä tulee Juliette! Sopii miulle mitä parhaiten, siitä saan sekä hihattimen että shaalin korvikkeen yhdellä kertaa! Tämän ratkaisun miulle tarjosi ystävällisesti Taijan Kutomukset! Kiitän kaimaa! (olen siis ristimänimeltäni myös taija.)

Täällä on ollut kunnon lumimyräkkä tänään, lunta on tullut muutaman talven verran yhdessä päivässä. :O Pirk on ihan innoissaan, auraa lumihankea pitkin ja hyppelee innoissaan kuin pupu. Parasta ahdistuksenpoistolääkettä, katsella kun pentu painaa pitkin lumihankea ilosta soikeana. Niin, tänään on ollut vaikea päivä, Laika on helsingissä maakuntamatkailemassa (parasta olisi muistaa tuoda miulle ne eebenpuikot tuliaisina) ja olen siis yksin karvalasten kanssa kotona. En oikein ole hyvä siinä. Yksin olemisessa. Olen muutenkin ollut taas tosi ahdistunut ja tämä ei oikein auta että hermoilen täällä yksinäni kotona että miten siellä reissussa pärjätään. Kun kun. Laika on siellä eksänsä kanssa. Kyse ei ole siitä ettenkö mä luottaisi 110% Laikaan koska mä luotan mutta kuitenkin, olen niin epävarma itsestäni että näen kaikissa muissa jotain mikä olisi Laikalle parempaa kuin minä. Mitä mä inhoan, mä haluaisin kyetä luottamaan siihen että toinen rakastaa miuta sellaisena kuin olen koska tiedän hänen rakastavan miuta juuri tämmöisenä.

Että näin. Ehkä se riittää tältä erää tuota avautumista. Sitä seurannee jatkossakin. Nyt viimeistelemään vanttuut, peukalo vielä toisesta on kesken ja sitten langanpäät päätellen ja avot! miulla on kunnon ulkoilutumput. :)